Kilku ludzi mówi, że ja jestem poetą. Uważając się za nic nie wartego nie działasz na korzyść świata. Kto jest sam, ten ginie zadźgany, zatłuczony, skopany, splugawiony, jak zabawka przekazywany z rąk do rąk. Nie znoszę okłamywania siebie i nie szanuję ludzi, którzy uważają się za pępek świata. Przyniósł ten krawat, moje skarpetki, wszystkie chustki do nosa, nawet samochód! Dorobek czterdziestolecia Polski Ludowej dzieło rąk i umysłów całego narodu! Szwoleżer na pegazie. Jednym z cudów współczesnego świata jest to, że mamy tak szeroki dostęp do rozmaitych, ciekawych kultur. W stylu kubańskim pary mogą utworzyć okrąg, czyli tzw. Troska o istnienie narodu zmusza mnie do tej działalności kultura jest tylko tam, gdzie jest bezpieczeństwo życia. Również umieranie jest jednym z naszych życiowych zadań. Kiedyś myślałam, że wystarczy być dobrym lekarzem, żeby pomagać ludziom. Z początku myślałam
że poprostu ktoś napisał podobny zdarza się. Wyobraź sobie, że wiszą na niej zdjęcia wszystkich ministrów finansów. Pozdrowieniem moim obejmuję również wszystkie rozgłośnie katolickie w Polsce, a jest ich wiele. Czasem nawet domowy kominek może być nie tylko przyjemnym urozmaiceniem salonu, ale i efektywnym systemem grzewczym na chłodne zimowe wieczory. Bardzo proszę o ocenianie i komentowanie moich artykułów, było by to dla mnie niezwykle pomocne. Samoobrona szukała takich ludzi jak ja. Jego cena rynkowa wynosi 15$ za galon, czyli około 3! Tylko te narody są naprawdę niebezpieczne, które zanadto kochają siebie. Z hołotą tego rodzaju rozprawiano się dawniej jak z opryszkami, lecz wzrost jej sił wskazywał na głębokie zmiany w systemie porządku, zdrowia, a nawet bezpieczeństwa narodu! Nie ma gorszego widoku niż zombie snujący się pomiędzy siłownianymi sprzętami. Jest to bardzo prosta i efektywn a forma treningu aerobowego, ograniczająca praktycznie do minimum

