Pojazd ten to mała przenośna siłownia! To było mi potrzebne, wybacz, konający ćpunie, lecz pomogłeś mi swoim umieraniem. O wielkie nieba, gdyby tylko ludzie byli wierni, byliby doskonali. Nie ma gorszego widoku niż zombie snujący się pomiędzy siłownianymi sprzętami? Możemy odrobinę mniej troszczyć się o samych siebie, odrobinę zaś bardziej uczciwie o innych. Osobiście wolę myśleć, że białe światło, które czasem widzą konający, wizje tego pacjenta – to chemiczne reakcje w gasnącym mózgu. Wybacz mi moją bezwartościowość. Zresztą nawet w niektórych regionach naszego kraju, jeśli doktor jest nadmiernie miły i uprzejmy, pacjenci podejrzewają, że czegoś pewnie nie wie lub zabieg się nie udał? Nie bądź zarozumiały, znajdź swoje wartościowe cechy i je eksponuj, a na pewno będzie zadowolona i z chęcią da się zaprosić na kolejną randkę. Niektórzy pozostali ze swoją wiedzą religi
jną na poziomie resztek swoich wiadomości religijnych, niezapomnianych jeszcze z czasów dziecięcych i odpowiadających tylko świadomości dziecka. Stryjkowa pobiegła do Bacówki i wróciła z kolejną butelką stosownie schłodzoną. Łatwiej jest miasto w powietrzu wybudować niż założyć państwo bez religii. Nie ma gorszego widoku niż zombie snujący się pomiędzy siłownianymi sprzętami. Polacy są, jak to powiedział Norwid, wspaniałym narodem i bezwartościowym społeczeństwem. Z Grossem spotkałem się jednak, gdy poszedłem do charakteryzatorni, aby zmyć puder z twarzy. Ja osiągnęłam już taki poziom, że mogłabym, nie czytając scenariusza, wejść na plan i zagrać. MiłośćBezwarunkowa nigdy nie przestaje dawać ani służyć. Pragniemy umacniać w dalszym ciągu naszą pozycję na rynku polskim i na rynkach zagranicznych z jednoczesnym rozwojem naszej grupy. Z tego, co wiem, nie ma szans na zjednoczenie Beatlesów, tak długo jak Lennon pozostaje martwy. Pamiętam czas, kiedy

