Uczestnicy mogą liczyć na profesjonalna obsługę i pomoc w organizacji powierzchni wystawienniczej ze strony zespołu MTŁ. Nie namyślając się, usiadłem na śniegu i zacząłem wyciągać zardzewiałe ćwieki. Jak podaje nasz kolega, zorganizowana pomiędzy mieszkańcami tych okolic błyskawiczna ankieta wykazała, że 67% jest za rosołem, 39% wolałoby inną zupę, np. Jednak gdy już się zaczęła, zanim jeszcze zacząłem swój referat, prezydent uciekł. Aby mięśnie rosły potrzebujesz sporej dawki treningu oporowego, właściwie się odżywiać, spać odpowiednio długo i odpoczywać. Stolicą kraju jest Dublin. Namyślała się tak już trzy dni! Kiedy wdychasz powietrze napnij mięśnie stóp, kiedy wydychasz rozluźnij je. Ogrzewanie podłogowe to system wciąż uważany za coś nowego, sprawdzony jednak już przez tysiące ludzi i zdający egzamin doskonale? Hołdując ideologii Dmowskiego, uważałem Żydów za wewn
ętrznego zaborcę, i to zawsze wrogo do kraju diaspory nastawionego. Kuba Wojewódzki rozjechałby mnie błyskawicznie, ja się do takich programów nie nadaję, aczkolwiek prosił mnie bardzo wiele razy a nawet kusił, że będę znał pytania przed programem! Brał też udział w ostatnim synodzie, gdzie miał swoje wystąpienie, zresztą bardzo dobrze przyjęte? Mówiąc o tym czasie nie można pominąć, że jednak wzrastała przez kilka lat stopa życiowa, wybudowano dużo większą niż przedtem ilość mieszkań, stworzono wiele miejsc pracy. Argument, iż nie potrafimy udowodnić, że takie uprawy są szkodliwe dla zdrowia wskazują na ignorancję nie naszą a ludzi naciskających na Polskę, by dopuściła do upraw modyfikowany roślin, a z czasem pewnie do hodowli genetycznie modyfikowanych zwierząt. Nigdy przedtem żadna scena religijna nie wydawała się tak bliska i realistyczna. Ubieranie się do pracy nie jest w ostatnich czasach zbyt prostym zadaniem. Moją pracą nakarmiłe

