Powiem ci jak czekista czekiście. Jeśli chcecie być czekistami, zdejmijcie rękawiczki. Nienawidziłem moich przyjaciół z wzajemnością. Dla bezpieczeństwa treningu musisz funkcjonować normalnie – optymalnie, w stanie pełnej trzeźwości i koncentracji. Samotny facet na filmie dla dzieci. Normalnie włosy wychodzą. Do owych czarnych powłóczystych szat, których treny zmiatały kurze łajna z podwórza, nosiła białe koronkowe kołnierzyki, takież mankiety oraz białe rękawiczki i w tym stroju zajmowała się wyłącznie ogrodem. Ona musi ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć. Pewien niewolnik pozbawił mnie życia, a potem sam rzucił się w nurty rzeki. Cała ta koncepcja prowadzi do skłócenia intelektualistów z resztą ludzkości. Widzimy świat w czarnych barwach. Ja, rozwścieczony ciałem i przez to cielesny, przypatrywałem się kpiąco i kpiłem sobie na całego, prawie pogwizdując. Wychodząc do ludzi i świata
przeczesują loki, przypinają brylantowe kolczyki i nakładają na twarz maseczkę kamiennego spokoju oraz niezachwianej pogody ducha, która, w przeciwieństwie do łez, nigdy nie spowoduje odklejenia się ich sztucznych rzęs. Może się możnym tego świata zachciało ropy? On jest takim troszkę pokręconym bohaterem? W Internecie nic nie dzieje się bez przyczyny. Nie ma gorszego widoku niż zombie snujący się pomiędzy siłownianymi sprzętami. I to nieźle kpiąco mruknęła żona. Lepszy jest mężczyzna skromny, chełpliwiec nie wart źdźbła słomy. I nie chodzi mi tylko o ludzi, ale także o myśli, plany, marzenia. Władza nad światem zawsze spoczywa w rękach ludzi ograniczonych, za to z niezachwianym poczuciem własnej słuszności. Rzecz nie w tym, jak dowieść błahości lub złudności pytań, ale w tym, jak znaleźć na nie odpowiedź niezakażoną wirusem totalitaryzmu. Nie po to interpretuje si 281; fakty, aby je wyjaśniać, ale aby dowieść swoich racji. Po

